NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا مفتكرش

ههه ابدا جات صدفة لانو كان شخصية مرموقة و محترم بعدين في حاجة اسمها استغل الفرص حضرتك
صح 🤣🤣🤣🤣

سؤال محيرني الصراحة

مالهوش علاقة بيا خالص والسؤال مجرد فضول ليس إلا

ايه اللي خلاك تتجرأ أول مرة تطلب فيها تتعرف علي بنت
ونفس السؤال للبنات

شاركونا اول تجربة اتعرفتوا فيها علي حد بس في مكان عام واول مرة تشوفوه 😅
ياااه كان الواحد صغير و شايف صحابه كلهم مرتبطين ف بالتاني بيبقي مش عايز يبقي لواحده و يرتبط هو كمان تقدر تعتبره فراغ عاطفي 😂

حوار ان عم
حوار طويل كنت مش عايز اكلم بنات عادي
انا واخويا نفس الصوت بس انا عندي مشكله كده ف حرف ف كنت برد مكانو ع الفون وهو ف الحمام الاقي صوت بنت اقعد اقولو واحدة من الحضانة بتاعتك لحد ما بنت بتقولو عاوزة اشوف اخوك بعتلها صورتي وبعدها قالتلو عاوزة رقمو هو اداها رقمي وقالي بعد ما هيا خدت الرقم بترن اكنسل واحطها بلوك المهم خدتها تحدي هيا وبنات صحابها ان تخليني اليين معاها وانا كنت مقفل الي هو لا مش عاوز وكنت مش بتصنع بس مكنتش عاوز بجد قولت يعني البنات بجحة وانا الي مكسوف انا رايح اعترف للي انا بحبها وكنا بنتكلم وكلام جاب بعضو وبجد معرفش ازاي وصلت للنيك ماشية لوحدها كده 😂

اشمعنا😂
انا مش عارف الموقع ده بيتبعت عليه برايفت ازاى 😂 ف اديها واحده بابلك مهي كده كده بايظه 😂 انا عملت الاكونت ده عشان ابعتلك اقولك الصدف المش متوقعه بتبعتنا لاحسن الناس فى حياتنا 😂🙂 وانا مش هقولك انى عنتيل وخبره والكلام العبيط ده لاني محترم سيكا ومش بيجي معايا سكه الكلام ده 😂 بس انا شوفت اكونتك صدفه وعجبنى تفكيرك اوي اتمنى تكون هيا دي الصدفه الحلوه ف حياتي ونتكلم يوم ما لما تشوفي الكومنت ده ❤️ bye bye 👋

تقريبا مفيش بنت دخلت حياتى او اتعرفت عليها الا لو هى اللى كانت عاوزه تكلمنى 😂😂
جيمس بوند

• بيضحكني
التفاعلات: 5 Star
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%